czwartek, 1 grudnia 2011

Świadomość swoich gestów




Krzyż równoramienny
 
        +        Kreska pozioma ma stronę       oraz       -     .

Kreska pionowa ma także     +      i     -    . Kreski krzyżując się, zatrzymują energię.
ZNAK KRZYŻA NA CZOLE, USTACH I SERCU ...co powoduje?
Na czole znajduje się czakra trzeciego oka, która jest powiązana z szyszynką i przysadką, gruczołami Świadomości. Ta czakra jest odpowiedzialna za naszą intuicję, pradawną wiedzę, mądrość. Blokady w tej czakrze to lęk spojrzenia w siebie, odkrycia jak piękni jesteśmy, nie poznania prawdy o sobie.
Usta - świadomy za dużo mówi.
Usta są połączone z czakrą gardła, odpowiedzialną za świadomość własnej siły własnej mocy, własnego Jam Jest, dochodzenia do Prawdy. Blokady w tej czakrze powodują problemy z wyrażaniem siebie, swoich idei, blokuje pewność siebie. Odcięcie od wewnętrznego głosu. 

Serce – czakra serca. Ilu z nas ma zablokowaną czakrę serca? Jest centrum naszego ciała świetlistego. Ta czakra łączy świat fizyczny z światem duchowym. Zaburzenia w przepływie energii powodują wiele, a jednym czynnikiem wartym uwagi jest podatność na emocjonalne zranienia.




Bardzo ważnym gestem jest uderzanie się w grasicę i mówienie "moja wina". Jak działa grasica co powoduje wbijanie tych słów?
Grasica łączy ciało i umysł, a także jest pod wpływem czynników psychologicznych, duchowych i stresu.
Nadzoruje i reguluje przepływ energii w organizmie, a tym samym wpływ na siłę skurczu mięśni. Dlatego jest uważana jako siedziba energii życiowej.
Połączenie aktywacji grasicy poprzez negatywne wbijanie słów "moja wina" jest kolejnym gestem zniewolenia.
Za pomocą pozytywnych afirmacji i aktywacji grasicy mamy wspaniałe narzędzie zdrowia.
Jestem wola.
Jestem zdrowa.
Jestem świadoma własnej siły.
Jestem piękna.
Jestem mądry.
Jestem miłością.
Jestem mądrością.

Kochani...
nie pozwólcie na ŚWIADOME PONIŻANIE WASZEJ WARTOŚCI.
WASZEJ WIBRACJI.
NA ŚWIADOME ZNIEWALANIE I BLOKOWANIE WASZEJ MOCY, MIŁOŚCI, WASZEGO PIĘKNA, WASZEJ ŚWIADOMOŚCI.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz