piątek, 3 lutego 2012

Modlitwa JAM JEST

MODLITWA JAM JEST

JAM JEST Dzieckiem PIERWOTNEGO,
JAM JEST Promieniem Pierwotnego Slonca,
JAM JEST Caloscia, JAM JEST Miloscia.

JAM JEST Prawda, ktora przemierza piaski czasu,
JAM JEST Tecza samego pierwszego Blasku,
JAM JEST Muzyka, JAM JEST Swiatlem.

Niechaj Swiatlo Splynie na Mnie, niechaj na drodze mej prowadzi mnie Zlote Swiatlo,
Nie bede mial zanych innych bogow przed soba, gdyz obejmuje Jedno Prawdziwe Zycie...
Narodzilem sie, aby zyc...zgodnie z wola Pierwotnego.

JAM JEST Obliczem Pierwotnego Boga,
JAM JEST Glosem Pierwotnego Dzwieku,
JAM JEST fala na Oceanie Wiecznego Swiatla.

Wznosze ramiona pod niebiosa...
Spiewam...JESTEM - KTORY - JESTEM
Obecnosc Starozytnego
Objawia sie na moje wezwanie...
JAM JEST JEDNYM Z BOGIEM...
JESTEM KTORY JESTEM.

Taka jest wola moja, niechaj tak bedzie.

1 komentarz: