czwartek, 16 lutego 2012

Modlitwa od Opiekunow Ziemii

Slowo "Jam Jest" programuje zestaw poteznych elektro-magnetycznych programow wew. Krystalicznego Ciala Morfogenicznego (Ciala Energetycznego). Wzorce slow moga ci pomoc rozwinac sie i przebudzic lub zahamowac ten proces. Najlepszym czasem na ustawienie programow Siatek Krystalicznego Ciala jest moment tuz przed snem oraz po przebudzeniu sie rano. Ponizsze cwiczenie dostarcza bardzo sline morfogeniczne programowanie siatki, aby wspomoc cie w przyspieszeniu rozwoju duchowego oraz integracji wielowymiarowej tozsamosci, podczas gdy ustawienie wielowymiarowych siatek ochronnych pomoze cie w odwroceniu polaryzacji programowania szkodliwych i negatywnych sieci.



JAM JEST JEDNOSCIA z Kosmicznym Umyslem.
JAM JEST zawsze, delikatnie utrzymywany wewnatrz milosci Pierwotnego - prawdziwego Boga Stworcy.
JAM JEST silny i stanowczy w swoim wolaniu; slysze wolanie mojego uswieconego Pierwotnego - Boskiego - Ja, Mnie - Boga, prowadzacego mnie do domu.
JAM JEST czystym umyslem i wzrokiem, gdyz wiem, ze moj Bog - Ja Sam caly czas przeplywa przeze mnie.
JAM JEST tu i teraz otulony przez mojego Boga - Mnie Samego i jego polaczenie z Pierwotnym Zrodlem.
JAM JEST pokojem w obliczu zlosci. JAM JEST spokojem w obliczu chaosu.
JAM JEST przepelniony jasniejaca esencja Boskiej milosci, poprzez ktora JESTEM uzdrowiony.
JAM JEST naczyniem Pierwotnej Prawdy i Madrosci. JAM JEST przewodem Pierwotnej Milosci.
JAM JEST zyjacym przejawem Uswieconego Prawa Jednosci.
JAM JEST nieszkodliwy, a jednak mocny. JAM JEST pokorny, a jednak wiedzacy.
JAM JEST przejawem wiecznej milosci, swiatla, prawdy i mocy - Niose wole Pierwotnego Zrodla poprzez wszystkie chwile mego zycia, przyzwalajac Boskosci na dotykanie innych poprzez mnie.
JAM JEST Caloscia TERAZ. JAM JEST Pokojem TERAZ. JAM JEST Madroscia TERAZ. JAM JEST Boska Miloscia TERAZ.


I Tak Wlasnie Jest



Powtarzanie tej tonalnej siatki manifestacji, przez okres nieprzerwanych trzech tygodni, powtarzanie na glos, raz rano po przebudzeniu i raz wieczorem przed snem, wytworzy silny program siatki, ktory bedzie bezposrednio wspieral cie w procesie Duchowej Integracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz