niedziela, 17 kwietnia 2011

Kod rzeczywistosci

Jest cicho... Już od kilkunastu dni jest cicho, mimo iż wokół mnie przebywa wielu ludzi. Ta cisza zrodziła się w moim umyśle. Jest rześka, przejrzysta i cudownie przyjemna. Pierwszy raz przeżywam stan tak długotrwałego i dogłębnego skupienia umysłu. Niemal żadna myśl ani uczucie nie wybiega niepotrzebnie na zewnątrz. Dobrze jest mi tak samemu ze sobą. Czuję wielki spokój, siłę i... No właśnie, jest w tym jeszcze coś bardzo niezwykłego, trudnego do określenia:

Po pierwsze, doznaję kontaktu z Bogiem. Wyczuwam Jego obecność, przenikam Go, czy też to On przenika mnie? Nie sprawia mi to żadnej trudności, jest naturalne, spontaniczne i oczywiste, mimo, że nie stawiałem sobie takiego celu. Mam wrażenie, jakbyśmy znali się już od dawna i teraz zaczynali się nawzajem na nowo dobrze rozumieć; coś w rodzaju współistnienia na poziomie o wiele głębszym niż wszelkie pojęcia i słowa, a nawet myśli. Towarzyszy temu również poczucie jakby światłości wypełniającej całą moją głowę, wszystkie komórki mózgu i rozlewającej się po całym ciele.

Doznanie to nakłada się jednocześnie na inne, chyba jeszcze bardziej intrygujące. Jest ono wynikiem ciekawego procesu, który się we mnie dokonał. Poprzez skupienie myśli w sobie, odwróciłem ich kierunek. Do tej pory płynęły ode mnie na zewnątrz i rozpraszały się gdzieś po wszechświecie. Teraz biegną ku źródłu, z którego wyszły, wracają z powrotem do mojego umysłu, ogniskują się w punkt i... przechodzą na drugą stronę. Nie przychodzi mi do głowy żadne bardziej trafne lub precyzyjne określenie tego dziwnego procesu. Tak jakbym przez jakąś kosmiczną czarną dziurę miał wgląd do innego wymiaru. Tyle, że ta czarna dziura to mój własny umysł i teraz poprzez siebie, czy może wewnątrz siebie postrzegam cały niezmierzony wszechświat. Ten wszechświat jest inny, niezwykły i trudny do opisania, gdyż nie odbieram go fizycznymi zmysłami. Choć jest fizycznie bezwymiarowy, odnoszę wrażenie, jakby był nieskończenie rozległy i zarazem utkany z jakichś świetlistych połączeń. Z tego wszystkiego najbardziej zdumiewa i przykuwa moją uwagę bardzo wyraźne przeświadczenie, że wszystko to ma bardzo konkretny związek z rzeczywistością, której na co dzień doświadczam i że jest to ścisłe powiązanie natury przyczynowej.

Przebywałem w tym niezwykłym świecie przez ponad dwa tygodnie. Choć wokół mnie toczyło się normalne życie, doświadczałem jednocześnie dwóch rzeczywistości, tej powierzchownej, namacalnej oraz tej ukrytej, która była prawdziwa siłą sprawczą rzeczywistości namacalnej. Stan ten był ze mną dzień i noc, na jawie i we śnie. Czułem się wtedy, jakbym dotarł do poziomu instrukcji podstawowych wielkiego kosmicznego programu kształtującego cały odbierany przeze mnie świat. Wiedziałem, że zmiana którejś z tych instrukcji, może mieć konsekwencje na wszystkich poziomach życia. To, co w normalnym trybie zajęłoby lata, lub byłoby w ogóle niemożliwe, na tym poziomie było wykonalne bez żadnego trudu.
matrix11 
Było to wiele lat temu, o filmie Matrix nikt jeszcze wtedy nie słyszał. Tym bardziej trudno mi było zrozumieć z czym mam do czynienia. Przeżycie, które przed chwilą opisałem było moim pierwszym, choć nie ostatnim zetknięciem z tą sferą. Doznania te pojawiały się w moim życiu kilkakrotnie, z różna intensywnością, w zależności od mojego skupienia. Wszystko to było na tyle niesamowite, że nigdy nie dało o sobie zapomnieć.

Opowiadałem o tym niezwykłym doświadczeniu na sympozjum w Poznaniu, oto zapis wideo. Znamienne, że cała niemal 200 osobowa audiencja weszła podczas tej opowieści w duchowe doświadczenie. Jednoczesna synchronizacja tak wielu umysłów pozwoliła na wysłanie bardzo silnego impulsu przebudzenia do ziemskiego pola zbiorowej świadomości. Każdy z Was może współuczestniczyć w dalszym rozsyłaniu tego impulsu, nawet poprzez udział w relacji wideo. Aby to jednak poczuć, znajdźcie czas aby obejrzeć tą prawie 50 minutowa relację w skupieniu. Nagrało się prawie całe wystąpienie, jednak ponieważ ścieżka dźwiękowa jest stosunkowo mało wyraźna proponuję oglądać przy dobrze ustawionych głośnikach. Warto!

Embed
 Materiał Wideo - Kod Rzeczywistości
(Byłoby wspaniale, gdyby znalazła się osoba, która podjęłaby się przetłumaczenia tego przesłania na język angielski!)

Ten wgląd do innego świata sprawił, że zacząłem poszukiwać ciągu dalszego. Kilka lat później stało się oczywistym, że ciąg dalszy jest. Opowiadam o tym w drugim nagraniu wideo, podczas wywiadu dla Radia Bez Cenzury z dnia 1.01.2011. Mieliśmy za sobą nieprzespaną noc, były też awarie sprzętu do nagrywania, więc wywiad jest długi i są w nim powtórzenia, jednak wytrwali zasadnicze znaczenie zrozumieją.

Embed
Materiał wideo - 2012 i Globalna Transformacja

Ów ciąg dalszy właśnie wszedł w fazę ostatecznej realizacji!

Patrząc na obecną burzliwą sytuacje na świecie wielu z Was zastanawia się pewnie, co się dzieje. Właściwie nie dzieje się nic nadzwyczajnego:

Właśnie kończy się obecny, znany nam dotąd świat!

Pod wpływem coraz szybciej wibrującej energii, najtwardsza warstwa rzeczywistości zaczyna się coraz gwałtowniej rozpadać. Od tego procesu nie ma odwrotu. Z każdym dniem zbliżamy się do momentu przejścia, więc rozpad ten może jedynie nabierać tempa i intensywności. Proszę się jednak nie obawiać. Choć proces ten z pozoru groźnie wygląda, nie jest szkodliwy.

Wielu z nas tu na Ziemi oraz w odległych zakątkach wszechświata czekało na ten proces przez długie tysiąclecia. Nie ma w nim nic strasznego. Oderwijcie uwagę od przekazów informacyjnych płynących z mediów. Udajcie się do Waszych Miejsc Mocy (każdy takie miejsce gdzieś ma). Wsłuchajcie się w rytm Ziemi i wszechświata. Wsłuchajcie się w Kod Rzeczywistości.

Wszystko drga!
Wszystko wibruje Wielkim Wiatrem Przemian!

Jeżeli nie zaczniesz słuchać ukrytej gry energii, będziesz widział tylko materię, ta zaś będzie się coraz szybciej rozpadać. To są ostatnie chwile na to, aby zmienić kierunek planów i dążeń.

Patrz na energię. Słuchaj drgań Ziemi i kosmosu.. To Ty - tak Ty, ja oraz wielu z nas razem, jesteśmy stwórcami tej rzeczywistości. Teraz jest czas na jej zmianę.

Bogowie i Boginie, Panowie i Stwórcy Rzeczywistości, obudźcie się!

Macie w sobie potencjał do przeprowadzenia Wielkiej Kosmicznej Reakcji. Ta reakcja się już zaczęła. Waszym zadaniem jest nie tylko jej przywołanie. Macie tą Kosmiczną Sprawczą Siłę utrzymać!

Jesteśmy o krok od Fioletowego Płomienia!

O krok od Wielkiej Kosmicznej Transformacji!
purpurowy-rozblysk-mglawicy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz