piątek, 1 kwietnia 2011

Modlitwy w okreslonych potrzebach do aniolow

Wezwania w sprawach określonych problemów i potrzeb

Zaproponowane tu modlitwy to jedynie sugestie. Możecie spróbować połączyć się z nimi za pomocą inwokacji a w kolejnych modlitwach możecie modyfikować treść według własnego uznania. By wezwać potrzebne bóstwa, nie musicie używać skomplikowanych słów, wystarczy powiedzieć w myślach ich imiona i poprosić o pomoc dręczącego was problemu czy zaistniałej sytuacji. Im szybciej prosimy o pomoc, tym łatwiej będzie wam ją uzyskać. Powtórzcie każda modlitwę trzykrotnie ze świadomością każdego słowa. Gdy skończycie się modlić, podziękujcie bóstwom za ich wsparcie.





1.Dostatek
By sprawdzić, żeby przybyło wam pieniędzy, pożywienia,czasu, okazji lub czegokolwiek, co potrzebne jest wam w większej ilości, odmówcie następującą modlitwę, Gdy będziecie wypowiadać te słowa, artykułujcie je powoli i wyraźnie, uświadamiając sobie potęgę każdego wezwanego przez was bóstwa:
Umiłowana Abundantio...Damaro...Dano...Ganeśu...Lakszmi...oraz Sedno, dziękuje Wam za obecny w mym życiu dostatek, za niezwykłe okazje do pokazywania mojego boskiego światła innym, by oni także mogli na tym skorzystać. Dziękuje Wam za pokój, szczęście i miłość – dary które mi zsyłacie. Dziękuje za czas i siłę – niezbędne do spełnienia ,moich snów i pragnień. Dziękuje za dostatek materialny. Z wdzięcznością przyjmuje wszystkie Wasze dary i proszę o więcej.

2.Łagodzenia konfliktów
Jeżeli pokłóciliście się z kimś lub gdy jesteście w trakcie jakiegoś sporu, dobrze jest poprosić o pomoc bóstwa. Poniższa modlitwa nie zapewni wam zwycięstwa ani nie skłoni drugiej strony do przeprosin. Jest ona po prostu po to, by na każdym etapie sporu stworzyć atmosferę pokoju i przebaczenia:
Umiłowani pomocnicy z nieba, proszę, przybądźcie do mnie teraz...Archaniele Raguelu, niebiański opiekunie sprawiedliwości...Ateno, bogini pokojowych rozwiązań...Forseti, strażniku prawdy i sprawiedliwości...Aniołowie opiekujący się (imię osoby lub imiona osób – stron konfliktu)... dziękuje za Waszą interwencję. Proszę prześlijcie moją wiadomość do każdej osoby związanej z tą sytuacją, aby każdy wiedział, że pragnę pokoju. Proszę o łagodne i szybkie zakończenie sporo i powierzam cała sprawę Wam i Bogu, ufając, że już jest rozwiązana. Wiem że tylko pokój łączy się z prawdą oraz że pokój panuje wszędzie, a więc także w tej sytuacji i w ludziach z nią związanych. Proszę, naprowadźcie mnie na rolę, jaką mam odegrać w tym pokojowym rozejmie. Dziękuj Wam.

3.Ochrona i przewodnictwo dla waszego dziecka
Jeżeli martwice się o swoje dziecko, wypowiedzcie tę modlitwę opieki i przewodnictwa, bu uspokoić wasz umysł oraz uzyskać opiekę nad waszym dzieckiem:
Dano...Hathor...Isztar...Maryjo, Umiłowana Matko...boginie – matki i nauczycielki rodziców powierzam Wam moje zmartwienia. Proszę, zadbajcie o moje dziecko i obecną sytuację (opiszcie swoją sytuacje), byśmy mogli znowu być szczęśliwi i odnaleźć spokój. Proszę nauczcie mnie, jak mogę najlepiej zajmować się moim dzieckiem. Proszę pokierujcie moimi słowami i czynami tak, by moje dziecko zdołało usłyszeć moją prawdę. Proszę pomóżcie mi się skupić na wierze i odwadze.
Archaniele Michale...Artemido...Kuan Yin...Westo potężni opiekunowie dzieci, proszę Was, byście otoczyli troskliwą opieką moje dziecko (wypowiedzcie imię swojego dziecka). Dziękuje za pilnowanie i ochronę mojego dziecka. Dziękuje za czuwanie nad jego bezpieczeństwem, szczęściem i zdrowiem. Dziękuję za kierowanie mego dziecka na drogę, która przyniesie mu błogosławieństwo, dobrobyt, wartości i dostatek. Dziękuje Wam: Dano...Hathor...Isztar...Maryjo, Umiłowana Matko...Archaniele Michale...Artemido...Kuan Yin...Westo za ochronę i przewodnictwo dla mego dziecka. Dziękuje z całego serca.

4.Odnajdowanie bratniej duszy
Jeżeli pragniecie uduchowionego związku, wypowiedzcie tę modlitwę. Możecie wzmocnić jej działanie, wyobrażając sobie najpierw bycie w takim związku. Wyobraźcie sobie, że jesteście ze swoją bratnią duszą i czujecie się bardzo kochanie i szanowani. Następie wypowiedzcie następujące słowa:
Bogowie i boginie miłości, wysłannicy nieba; Aengusie i Afrodyto, męskie i żeńskie bóstwa urody: Ginewro i Izoldo, orędowniczki magicznej miłości: zapraszam Was na moje duchowe wesele, podczas którego poślubiam moja bratnią duszę, łączę się z ukochaną osobą duchowo. Czuję tę osobę całym ciałem i całą duszą. Ofiarowuję to uczucie swojej bratniej duszy i dziękuje Wam za przekazanie tej świętej wiadomości walentynkowej. Dziękuje za to, że prowadziliście nas i że się odnaleźliśmy. Dziękuje za zjednoczenie nas w tym błogim związku.

5.Odnajdowanie celu w życiu
Oto modlitwa, która pomoże wam odnaleźć wasz główny cel w życiu, a także uzyskać porady dotyczące kolejnych kroków, jakie będziecie stawiać w przyszłości. Odpowiedź na waszą modlitwę może stanowić kombinację boskiego przewodnictwa i różnych znaków. Boskie przewodnictwo może objawiać się wewnętrznymi wiadomościami, takimi jak uczucia, myśli pomysły i wizje, które ukażą wam prawdziwe pragnienie waszych serc. Znaki natomiast są to powtarzające się wiadomości, które możemy zaobserwować lub usłyszeć z zewnętrznych źródeł tj. innych niż my sami , na przykład może to być zwrot, jaki często widzicie na plakatach w gazetach lub słyszycie od ludzi wokół nas. Najlepiej jest zanotować sobie wszystkie przekazy i szukać stałego wątku, który pomoże wam postawić kolejny krok... oraz odnaleźć nadrzędny cel w życiu:
Archaniele Michale...Jezusie..Hrabi Saint-Germain...oraz Vywamusie...wiecie, jaki krok w życiu będzie teraz dla mnie najlepszy. Potrzebuje bardzo wyraźnie usłyszeć, poczuć i ujrzeć wskazówkę od Was. Potrzebuje wiary do podjęcia tego kroku. Potrzebuje odwagi i emocji by tego dokonać. Dziękuje Wam za dostarczenie mi informacji oraz za zachętę i motywację.
Archaniele Chamuelu...Brygido...Święty Franciszku...Thocie...i moja wyższa jaźni...umiłowani, boscy towarzysze w moim poszukiwaniu celu życia, żywię do Was głęboka wdzięczność za wasze porady dotyczące celu mego życia. Żywię wdzięczność, gdyż szczerze wierzę w to, iż zasługuje na szczęście, sukces i dostatek. Dziękuje za uświadomienie mi, że jestem osobą godna Waszej pomocy i wsparcia. Dziękuje Boże. Dziękuje Wam bóstwa. Dziękuj Wam wszystkim.

6.Utrata wagi
Zdrowe odchudzanie wymaga ćwiczeń i zdrowego odżywiania się. Poniższa modlitwa pomoże wam zwiększyć motywacje do ćwiczeń i zredukować apetyt na wysokokaloryczne produkty:
Proszę niebo o pomoc w utrzymaniu sprawności fizycznej, ładnej sylwetki oraz wagi za zdrowym poziomie. Proszę przybądźcie do mnie teraz potężni motywatorzy i trenerzy. Apollinie...Oonagh...Serapisie Beyu...potrzebuje Waszego instruktażu i pomocy. Proszę, zwiększcie moje chęci do ćwiczeń. Proszę, pomóżcie mi znaleźć program ćwiczeń, który będzie najlepiej odpowiadał mojemu rozkładowi zajęć, budżetowi i zainteresowaniom. Proszę pomóżcie mi zrobić pierwszy krok. Proszę, pomóżcie mi zdobyć wsparcie rodziny i ćwiczyć z ich błogosławieństwem. Proszę pomóżcie mi ujrzeć rezultaty moich starań, by łatwiej mi było utrzymać motywacje.
Archaniele Rafaelu...Babadżi...Dewi...Maat...oddaje teraz w Wasze ręce mój apetyt na produkty zawierające dużo cukru i tłuszczu. Wiecie jakie posiłki i napoje są zdrowe dla mojego ciała, a jakie nie. Proszę, byście dostosowali mój apetyt tylko do zdrowych produktów. Proszę zwiększcie moją motywację do jedzenia lekkich, pożywnych dań. Proszę, zwiększcie moją motywację do picia niesłodzonych naturalnych napojów.
Dziękuje Wam za czuwanie nad moim zdrowiem fizycznym i dobrym samopoczuciem.

7.Uzależnienia
Jeżeli jesteście rzeczywiście gotowi, by wydostać się z nałogu, modlitwa ta będzie wam bardzo pomocna. Bardzo możliwe, że po jej odmówieniu wszystkie wasze uzależnienia znikną. Być może będzie to po prostu kolejny krok na drodze do ostatecznego zwalczania waszych nałogów.
Najpierw wyobraźcie sobie przedmioty lub osoby, od których jesteście uzależnieni. Wyobraźcie sobie, że obiekt waszego uzależnienia znajduje się na waszych kolanach. Następnie wyobraźcie sobie, że unosi się przed waszym brzuchem. Poczujcie, jak zrywacie wszelkie połączenia z tym obiektem. Następnie odmówcie następującą modlitwę:
Archaniele Rafaelu, umiłowany aniele uzdrawiania!
Babadżi, nauczycielu, który pomagasz wznieść się ponad świat fizyczny!
Umiłowana Dewi, która tak bardzo o nas dbasz!
Jasna istoto, Maat, źródło boskiego światła!
Serapisie Beyu, stróżu wniebowstępujący!
Proszę wyrwijcie mnie ze szponów nałogu.
Teraz schodzę z mych dotychczasowych ścieżek i przezwyciężam uzależnienia.
Akceptuje moją wolność i zdrowie fizyczne.


1 komentarz:

  1. OFERUJEMY PRZYSTĘPNĄ BIZNES / FIRMĘ / PROJEKT / OSOBISTE KREDYTY NA CAŁYM ŚWIECIE EWhatsApp: +19292227999 Email: lindamooreloans@gmail.com
    XMAS JUŻ ZNOWU TAM, NIE BĄDŹ POZOSTAWIONY, NALEŻY STOSOWAĆ SIĘ DO WSZYSTKICH RODZAJÓW POŻYCZKI XMAS Z NAMI DZISIAJ! BEZPŁATNY PAKIET DOTYCZĄCY PAKIETU XMAS DOSTĘPNY DLA KLIENTÓW ZAINTERESOWANYCH

    Czy potrzebujesz pilnej pożyczki na sfinansowanie swojej firmy lub w jakimkolwiek celu? jesteśmy licencjonowanym, legalnym i międzynarodowym licencjonowanym pożyczkodawcą Oferujemy kredyty dla firm, firm i osób prywatnych po przystępnej stopie procentowej w wysokości 2% procent, Może to być krótko- lub długoterminowa pożyczka lub nawet jeśli masz słaby kredyt, Przetworzymy Twoja pożyczka, gdy tylko otrzymamy Twoją aplikację. jesteśmy niezależną instytucją finansową. Zbudowaliśmy doskonałą reputację przez lata w udzielaniu różnych rodzajów pożyczek tysiącom naszych klientów. Oferujemy gwarantowaną pożyczkę
    usługi dowolnej kwoty dla obywateli i osób niebędących obywatelami, oferujemy proste pożyczki osobiste, kredyty komercyjne / biznesowe, kredyty samochodowe, leasing / sprzęt, pożyczki konsolidacyjne, pożyczki mieszkaniowe, pożyczki Xmass itp. dla wszystkich obywateli i osób niebędących obywatelami dobra lub zła historia kredytowa. Jeśli potrzebujesz naszej firmy e-mail (lindamooreloans@gmail.com) lub Whatsapp +19292227999 możesz wysłać do nas e-mail z informacją Prześlij mi dzisiaj e-mail, a będziesz zadowolony

    zrobiłeś. lindamooreloans@gmail.com Pozdrawiam.

    Z poważaniem
    Pani Linda Moore
    WhatsApp: +19292227999
    E-mail: lindamooreloans@gmail.com

    OdpowiedzUsuń